چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

معاون استاندار زنجان در حاشیه طرح کتابخانه‌گردی؛

کتابخانه‌های عمومی به مراکز فرهنگی تبدیل شده اند

معاون استاندار زنجان

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار در حاشیه برگزاری طرح کتابخانه گردی در زنجان گفت: کتابخانه، نگین برنامه‌های زیرساختی در حوزه فرهنگی است و کتابخانه‌های استان زنجان به یک مرکز فرهنگی در محلات تبدیل شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون استاندار زنجان ۱۵ اسفندماه با شرکت در طرح کتابخانه گردی و حضور در بخش هدهد سفید کتابخانه سید افضل موسوی زنجان، اظهار کرد: کتابخانه، نگین برنامه‌های زیرساختی در حوزه فرهنگی است. در نقشه مهندسی فرهنگی استان کتابخانه را به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها ریل گذاری کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌های استان زنجان به یک مرکز فرهنگی در محلات تبدیل شده‌اند، افزود: پیگیری به معنای واقعی معجزه می‌کند، همه جوره در کنار فرهنگ هستیم، بحث فرهنگ یکی از دغدغه‌های اصلی است.

این مسئول تصریح کرد: برای اجرای برخی از طرح‌ها و پروژه‌ها فوریت‌هایی وجود دارد. پیگیر بحث کتابخانه مرکزی در استان زنجان هستیم، برای احداث پروژه کتابخانه مرکزی از راهکارهای مختلف استفاده می‌کنیم تا این پروژه تکمیل شود.

رفیعی ادامه داد: در ایجاد مناطق مسکونی نیز باید محل‌هایی با زیرساخت‌های آموزشی و فرهنگی طراحی و ایجاد شود. جنبه‌های فرهنگی و کمک به تقویت سبک زندگی ایرانی و اسلامی باید در طراحی‌ها دیده شود.

گفتنی است، طرح کتابخانه گردی با حضور مسئولین استانی و عموم علاقه‌مندان روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند ماه در بخش هدهدسفید کتابخانه موسوی اجرا شد.
 

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 1 =